Nowa kampania Louis Vuitton – Chic on the bridge
Torebka Alma Louis Vuitton to jeden z najbardziej znanych modeli torebek wszech czasów i ikona francuskiej marki. Powstała w 1934 roku, a jej odważne wówczas linie oddawały wpływ stylu Art Deco. Stała się symbolem elegancji we francuskim wydaniu. Nazywano ją „Squire Bag”, „Champs-Elysées”, ale ostatecznie przyjęła nazwę wytwornego placu, który przechodzi w most nad Sekwaną – Alma. Do tych korzeni nawiązuje najnowsza kampania Luois Vuitton – Chic on the bridge – bo właśnie na mostach w Paryżu, Nowym Jorku i Szanghaju spotykają się bohaterki zdjęć autorstwa Stevena Kleina. W rolę przyjaciółek wcieliły się modelki: Karlie Kloss, Daria Strokous, Jac Jagaciak i Iris Strubegger. Każda z nich ma oczywiście w ręku torebkę Alma, której kolor ma oddawać charakter miasta. Nieprzypadkowe są też miejsca: Paryż to most Pont du Carrousel z Luwrem w tle; jeśli Nowy Jork i most, to tylko Brooklyn Bridge; w Szanghaju przyjaciółki spotykają się na moście Waibaidu Bridge. Kampania nawiązuje do podróży, często pojawiającego się motywu w projektach Louis Vuitton. Torebka typu Alma stała się nieśmiertelnym modelem i wzorem także dla innych projektantów. W sklepie Sagana.pl znajdziecie torebki nawiązujące do Almy wśród takich producentów jak Wojewodzic, De Mehlem, Venezia, Ochnik.
źródło: rostyleandlife.com