Lookbook,  Marki

WITTCHEN wprowadza własny monogram – linię Signature

Główne skrzypce jesiennej kolekcji WITTCHEN zagra linia Signature. Klasyczne skórzane torby z miękkiej cielęcej skóry zostały oznakowane monogram WITTCHEN. W jego skład wchodzą wszystkie cztery elementy logotypu marki: herb z inicjałami Jędrzeja Rafała Wittchen (założyciela i prezesa firmy), broniące go lwy, korona oraz „W” symbolizujące pierwszą literę nazwy firmy.

Autorem monogramu jest Gosia Growińska, od roku czuwająca nad wizerunkiem marki. – „To jest zwieńczenie pracy nad naszą najnowszą kolekcją. Linia Signature będzie się przewijała przez wszystkie pory roku na torbach, apaszkach, wyrobach galanterii skórzanej oraz walikach podróżnych” – mówi Monika Wittchen, wice prezes WITTCHEN. W premierowej odsłonie Signature występuje na torebkach i apaszkach. Torebki charakteryzują się delikatną skórą i idealnym dopasowaniem do kobiecej sylwetki. Wprowadzane są dwa modele w dwóch kolorach – jasnego i ciemnego brązu. Dodatkowo linię uzupełniają duże chusty w odcieniach szarości, bladego różu, beżu, grafitu i szmaragdu.

Kolekcja WITTCHEN jesień-zima 2012/2013 jest już w sprzedaży na www.sagana.pl >>>

źródło: WITTCHEN

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *